Primii pasi la intrarea in industria alimentara

Daca esti la inceput in industria alimentara sau activezi de ceva vreme si vrei sa cresti vanzarile, atunci trebuie sat tii cont de sfaturile celor mai experimentati in bransa, pentru a reusi sa-ti valorifici produsele la pretul cel mai bun cu putinta. Pentru aceasta insa, nu este de ajuns sa fii pasionat de prepararea mancarii. Acesta e doar un aspect al problemei. In realitate, trebuie sa dovediti o minte deschisa si catre alte domenii, pentru a beneficia de cunostinte si oportunitati care va vor ajuta in afacere.
In acest sens, va recomandam participarea la conferinte si sesiuni de consultari pentru antreprenorii in domeniul alimentatiei publice, multe dintre ele fiind oferite chiar gratuit, prin intermediul diverselor fundatii sau organizatii de profil. Intalnirile de aces gen va pot oferi suficiente infrmatii, care sa va schimbe total optica in abordarea clientilor si a afacerii dumneavoastra, in general.

procesare-mancareUnele dintre cele mai interesnate discutii au in vedere reducerea costurilor si generarea de venituri pentru societatile comerciale din acest domeniu. Prin urmare, nimic nu este mai important decat sa incerci sa inveti intotdeauna de la cei mai buni si mai experimentati antreprenori. Iar uneori, toate cartile de specialitate nu valoreaza cat sfatul unei persoane care chiar s-a ivit, de-alungul experientei sale, de anumite probleme, la care a gasit o rezolvare punctuala, desprinsa din viata de zi cu zi. Cateva teme sunt cele care, de obicei sunt abordate consant de care condultantii in domeniul alimentatiei publice.
Pasiunea practica este, in fapt, intelegerea pana la esenta industriei alimentare. Prin urmare, pentru a face un produs cu adevarat gustos si competitiv, trebuie sa stii fiecare element care va conduce la acest lucru.

Daca aceste aspecte nu sunt cunoscute, atunci foarte greu veti reusi sa scoateti un produs alimentar pe raft. In fond, acesta este obiectivul final, nu-i asa? Pe de alta parte, daca sunteti in domeniul vanzarii de produse alimentare in mediul online, atunci “raftul” dumneavoastra va arata cu totul altfel cu un echipament horeca potriviti. Acesta va trebui sa-i determine pe consumatori sa ajunga la voi si sa va poata evalua produsele expuse. Iar din acest punct, tot ceea ce trebuie sa faceti este sa convertiti simpla vizualizare a produselor in vanzare.

Testarea perioadei de valabiliate este un alt pas critic in dezvoltarea procesului de productie.
Pe masura ce afacerea creste, produsul dumneavoastra trece de la producator la diversi distribuitori, parcurgand distante totmai mari. Din acest motiv, perioada de valabilitate devine o problema reala. Initial, clientii vor un produs care sa reziste la raft macar 30 de zile. Suna bine pentru inceput, insa nu este suficient. Prin urmare, unii vor ajunge, dupa experimentarea diverselor metode de vanzare, sa doreasca un termen de valabiliate de 60 sau chiar 90 de zile. Acest lucru depinde insa de foarte multi factori, despre care vom vorbi si cu alte ocazii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *